سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

قرن بیست و یکم قرن رقابت کسب و کارهاست. هر کسب و کاری که بتواند در دنیای اینترنتی و آنلاین امروزه بیشتر دیده شود قطعا برنده ماجراست... 

طراحی اپلیکیشن مناسب کسب و کار شما یکی از راه های دیده شدن و تبلیغ و برندینگ است که میتوانید در عصر امروزی پا به پای رقبایتان پیش رفته و حتی از آنها پیشی بگیرید. اپلیکیشن سفارش غذا  یک نرم افزار تلفن همراه است که میتواند به صورت آنلاین سفارش مشتری را از رستوران های مختلف و نزدیک به مکان مشتری گرفته و به دست آنها برساند. 

با طراحی اپلیکیشن مشابه چیلیوری، اسنپ فود یا هر نرم افزار رستوران دیگر با رقبا رقابت کنید. اگر بتوانید ویژگی های جدیدی را به نرم افزار رستوران اضافه کنید یا مزایایی مانند اضافه کردن شهرهای بیشتر، ارسال رایگان، کدهای تخفیف، اضافه کردن رستوران ها و فست فود های بیشتر،  یا هر ویژگی دیگری که مشتری دوست داشته باشد را در طراحی نرم افزار رستوران بکار ببرید قطعا مشتریان زیادی از اپلیکیشن شما استفاده خواهند کرد و میتوانید رقیب خوبی برای نرم افزارهای معروف باشید.

از مزایای طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت آنلاین، حضوری یا اعتباری مبلغ غذا
  • یافتن رستوران هایی که در نزدیکی شما قرار دارند. 
  • استفاده از نظرات کاربران در مورد غذا یا خود رستوران
  • مشاهده منو، قیمت و عکس های غذاهای هر رستوران
  • اضافه کردن شهرها و رستوران های جدید
  • امکان نظر و امتیاز دهی 
  • امکان مقایسه سوپر مارکت ها

شلوغی خیابانها از بزرگترین مشکلات حمل و نقلی شهرهای بزرگ است. با طراحی اپلیکیشن رستوران، از مشکلات ترافیکی و نگرانی پیدا کردن جای پارک در امان بمانید! یکی دیگر از ویژگی های خوب ساخت نرم افزار رستوران این است که شامل سوپرمارکت ها، نانوایی ها، قنادی ها و... هم میشود. به همین خاطر خرید از این طریق نسبت به خرید تلفنی مزایای بیشتر دارد. از جمله اینک اگر تلفنی سفارشی دهید ممکن است اقلامی که برای شما میاورند با چیزی که دقیقا در ذهن شما بوده متفاوت بوده باشد ولی اگر خودتان در اپلیکیشن اقدام به خرید کنید این مشکلات را نخواهید داشت.