سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

در چند سال گذشته، دستگاه های تلفن همراه از تنها وسیله ارتباطی به یک ابزار بسیار مهم تجاری تبدیل شده اند. هر روز که فناوری با سرعت صاعقه پیشرفت می کند، افراد نیز به تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه خود اعتیاد پیدا می کنند. طبق نظرسنجی انجام شده در سال 2017 توسط comScore؛ کشف شد که یک فرد به طور متوسط هر روز سه ساعت را صرف این وسایل الکترونیکی می کند. وقتی این برآورد در یک ماه ضرب شود برابر با نیمی از کل وقت فرد برای انجام کار تمام وقت خود در طول مدت مشابه میشود. 

اهمیت توسعه برنامه موبایل در تجارت بسیار مهم تلقی می‌شود. برنامه های تلفن همراه نحوه تجارت ما را تغییر داده اند. این برنامه ها دستیابی به اطلاعات تجاری را با سرعت نور برای مشتریان آسان تر کرده اند و در عین حال جدید و  به روز مانده اند. این برنامه ها ابزاری حیاتی برای بازاریابی این مشاغل است تا بتوانند فعالیت خود را گسترش دهند. برنامه های موبایل به یک ضرورت برای هر شغل تبدیل شده اند ، چه یک شرکت تازه تاسیس و چه یک تجارت مستقر.

یکی از اپلیکیشن های کاربردی و مهم طراحی اپلیکیشن موبایل در تبریز است. طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از مهمترین راه های کسب درامد محسوب میشود. از مهمترین مزایای ساخت اپلیکیشن موبایل ایجاد یک کانال بازاریابی مستقیم بین مشاغل و مشتریان است که به آنها کمک می کند تا امکان برقراری ارتباط مستقیم را فراهم آورد. تبریز مانند تهران از شهرهای مهم و پرجمعیت کشورمان است که ساخت اپلیکیشن موبایل در آنها باعث رشد و توسعه کسب و کارها می‌شود. طراحی اپلیکیشن رستوران، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکیشن آموزشی، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین، طراحی اپلیکیشن دیجی کالا از نمونه های معروف و پرکاربرد در تبریز است. 

طراحی اپ موبایل امکان دیجیتالی کردن خدمات را برای شما فراهم میکنند. میتوانید از طریق اپلیکیشن ها به فروش آنلاین محصولات خود بپردازید و یا به صورت آنلاین خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. یکی از مزایای مهم استفاده از اپلیکیشن ها، استفاده آسان و راحتی و در دسترس پذیری است. ارتباط دائمی با مشتریان امکان وفاداری مشتریان را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین مشاغل میتوانند با ارائه تخفیف به مشتریان قدیمی روابط محکمی با آنها برقرار کنند.