سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

در عصری که اکثر امور روزمره توسط اپلیکیشن های موبایل انجام می‌شود ساختاپلیکیشن فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین مواردی است که تمامی کسب و کارها باید به آن توجه کنند. طراحی اپ فروشگاهی اینترنتی یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها در میان کسب و کار هاست.
با طراحی اپلیکیشن از مزایای زیادی میتوان بهره مند شد. با طراحی اپ فروشگاهی در وقت و هزینه خود میتوانید صرفه جویی کنید. بجای صرف زمان زیاد و ماندن در ترافیک و مشکلات نبود جای پارک و... و همچنین گشتن در پاساژ ها و مغازه های زیاد برای یافتن کالای مورد نیاز خود میتوانید بدون صرف زمان و هزینه در خانه خود نشسته و با اپلیکیشن فروشگاه به مجموعه عظیمی از کالاها و محصولات مختلفی دسترسی داشته باشید و بتوانید با مقایسه کالاها و قیمت های محصولات مختلف، کالای مورد نیاز خود را بخرید.
تنوع محصولات در اپ های فروشگاهی از مزایای این اپلیکیشن هاست. اگر به صورت حضوری به خرید بروید میتوانید تنها به چند مغازه سر بزنید و در نهایت خسته میشوید. اما دیدن هزاران کالا بدون رفتن از مغازه ای به مغازه ای دیگر بسیار لذت بخش است.
امروزه استفاده کنندگان از تلفن های همراه آنقدر زیاد شده اند که اپلیکیشن های موبایل ارزش بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند. در گذشته مردم تمایل کمتری به خرید اینترنتی داشتند. شاید عدم اعتماد و عدم شناخت از اپلیکیشن ها از دلایل اصلی تمایل کم بود. اما امروزه اکثر مردم به اندازه کافی از اپلیکیشن ها شناخت پیدا کرده اند و حتی نسبت به اپلیکیشن های جدید که بار اول از آنها خرید میکنند اعتماد زیادی دارند.
اپلیکیشن فروشگاهی برای هر کسب و کاری قابل استفاده است. هر کسب و کاری که خدماتی را ارائه میدهد و یا محصولاتی را میفروشد میتواند یک اپلیکیشن فروشگاهی بسازد.
با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ایجاد برندینگ کرده و به کسب و کار خود اعتبار میبخشید. کسب و کاری که یک اپلیکیشن دارد نسبت به کسب و کاری که اپلیکیشن ندارد از اعتبار بسیار بیشتری برخوردار است حتی اگر آن کسب و کار بدون اپلیکیشن، سابقه زیادی داشته باشد. زیرا امروزه برای مردم اپلیکیشن اهمیت زیادی دارد.
اگر شما به صورت حضوری به ارائه خدمات بپردازید میتوانید به تعداد محدودی از افراد خدمات ارائه دهید و محصولاتتان را بفروشید اما با طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی نه تنها مشتریان سنتی خو را حفظ میکنید بلکه میتوانید طیف عظیمی از مشتریان را داشته باشید. خیلی از مشتریان محل زندگیشان از مغازه شما دور است یا حتی در شهرهای دیگر زندگی میکنند ولی با طراحی اپ هم میتوانند هر لحظه از محصولات جدیدتان باخبر شوند و یا هر موقع که کد تخفیفی به مشتریان ارائه میدهید خیلی زود اگاه میشوند و بیشتر برای خرید ترغیب میشوند.
با طراحی اپ موبایل میتوانید مشتریانی وفادار داشته باشید. این هم از مزایای مهم طراحی اپ فروشگاهی است که طیف بزرگی از مردم، مشتریان وفادار شما باشند. یک اپ فروشگاهی باید پشتیبانی آنلاین داشته باشند. تا در هر زمان مشتریان بتوانند با شما ارتباط داشته باشند و هر گونه سوال یا مشکلی را با شما در میان بگذارند. پشتیبانی انلاین یکی از راه های اساسی حفظ مشتری است.
دیجی کالا یکی از اپلیکیشن های فروشگاهی است که چند سالیست بسیار به شهرت رسیده است. میتوانید مانند دیجی کالا یک مارکت پلیس داشته باشید تا سایر فروشندگان و تامین کنندگان بتوانند محصولاتشان را در اپلیکیشن شما بفروش برسانند و یا میتوانید تنها خودتان محصولاتتان را در اپلیکیشن قرار دهید. این موضوع به نوع فعالیت شما بستگی دارد.
در اپلیکیشن فروشگاهی میتوانید هم محصولات فیزیکی که قابل لمس هستند را بفروشید و هم محصولاتی که فیزیکی نیستند و قابل لمس نیستند را بفروشید مانند فیلم، پادکست و...
با ساخت اپ موبایل تجارت خود را آنلاین کنید. تمامی خدمات و محصولاتتان را به صورت آنلاین در 24 ساعت شبانه روز بفروشید. دایره مشتریان خود را زیاد کرده و به سود قابل توجهی دست یابید. برای مشاهده هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی میتوانید از لینک مقابل وارد سایت ویستا شده و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.