سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

اپلیکیشن فروشگاهی اپلیکیشنی است که می‌توانید در آن هر نوع محصولی که دارید اعم از فیزیکی و دیجیتال بفروشید. در واقع اپلیکیشن فروشگاهی بستری آنلاین برای فروش و مدیریت انواع محصولات ایجاد می‌کند که می‌توانید در هر زمان و در هرجایی که باشید مدیریت فروش خود را انجام دهید. طراحی اپلیکیشن اندروید امروزه درآمد بسیاری برای اکثر کسب و کارها فراهم میکند زیرا امروزه تمایل مردم هم به استفاده از خدمات آنلاین بیشتر شده است.

با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید. هرچند که طراحی رابط کاربری خوب در جذب بیشتر مشتریان بسیار تاثیرگذار است. هرچه که رابط کاربری خوب تری برای اپلیکیشن طراحی شده تجربه کاربر در استفاده از اپلیکیشن بهتر شده و ازین رو آن مشتری در دفعات بعد هم از اپلیکیشن استفاده خواهد کرد. حتی با داشتن یک تجربه خوب افراد آن را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کرده و  ازین رو در جذب مشتری بیشتر موفق خواهید بود. اما اگر ظاهر اپلیکیشن و روش کار کردن با آن بد و سخت باشد نمیتوانید مشتری زیادی را جذب کنید و حتی با شکست مواجه میشوید. هزینه کردن بابت طراحی رابط کاربری یا همان ui برای شما موفقیت بیشتری به همراه می آورد.

مشتریان از اپلیکیشن های آنلاین استفاده زیادی میکنند و این تمایل روز به روز بیشتر می‌شود. زیرا با اپلیکیشن های آنلاین میتوانند محصولات مورد نظر خود را از میان هزاران محصول با تنوع بالا انتخاب کنند. همین تنوع بالا در انتخاب محصول و وجود قیمت های رقابتی از جذاب ترین بخش داشتن اپلیکیشن های فروشگاهی است. قیمت های رقابتی به این معنا است که هیچکس نمیتواند قیمتی فراتر از ارزش واقعی محصول را بزند زیرا آنقدر رقیب وجود دارد که مشتریان محصول او را نخرند. 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای همه کسب و کارهای فروش کاربرد دارد. بوتیک و مغازه های لوازم ارایشی، قطعات خودرو، فرش و منسوجات، فروشگاه های زنجیره ای، مغازه های فروش گوشت و مرغ، لبنیات، سی دی فروشی ها، کتاب فروشی و تمامی وسایل دیگر که همه از طریق اینترنتی قابل خرید میباشند. با ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی تحول بزرگی در زمینه خریدو فروش انجام شده و هم مشتریان و هم صاحبان فروشگاه ها از این بابت سود میبرند. دیجی کالا از نمونه های معروف اپلیکیشن فروشگاهی است. 

ساخت اپلیکیشن میتواند برند شما را تقویت کرده و نام تجاری شما را در ذهن ها حک کند. باعث جذب مشتریان زیاد، حذف واسطه ها، حذف هزینه های اضافی، کسب درامد بیشتر و... برای شما شود. قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از مسایل مهمی است که در ساخت اپ موبایل اهمیت زیادی دارد. معمولا هزینه های بسیار پایین برای طراحی اپلیکیشن بدون کد نویسی است و تنها با اپلیکیشن سازها انجام میشود که کارایی ندارد و قابل توسعه نیست. اما کاری که اصولی انجام شده و خط به خط خواسته های مشتری کدنویسی میشود همیشه قابل استفاده هست و بعد از چندین سال نیز میتوان آن را بروزرسانی کرد یا تغییراتی در آن اعمال کرد.