سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

این روزها طراحی سایت و اپلیکیشن به یکی از حوزه های پردرامد تبدیل شده است. ساخت اپ باعث آسان تر شدن زندگی روزمره شده است. زیرا با اپلیکیشن های تلفن همراه تقریبا همه کارها را می‌توان انجام داد. در گذشته با پرداخت قبض های تلفن همراه، آب و برق و گاز و همچنین پرداخت جریمه، خرید کارت شارژ همراه اول و ایرانسل بسیاری از این قبیل کارها را راحت تر انجام می‌شد. اما با افزایش کاربران تلفن های همراه و دسترسی راحت تر و ارزان تر به اینترنت تقریبا همه افراد جامعه از خدمات آنلاین استفاده می‌کنند. تعداد خدمات آنلاینی که امروزه در دسترس است بسیار بیشتر از گذشته شده است. این روزها اغلب کارها از جمله پرداخت قبض، سفارش آنلاین غذا، پرداخت حق بیمه، پیدا کردن ملک، خرید محصولات و کالاها از اپلیکیشن های فروشگاهی،خرید شارژ مترو، گرفتن تاکسی آنلاین و ... از طریق اپلیکیشن های موبایل انجام می‌شود. 

یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار اپلیکیشن دیوار است. دیوار یکی از معروف ترین اپلیکیشن های آگهی و نیازمندی است که بستری برای فروش انواع محصولات فراهم میکند. امروزه اکثر مردم حداقل یکبار از اپلیکیشن دیوار دیدن کرده اند و حتی بسیاری از مردم به خرید یا فروش محصولات در آن پرداخته اند. از خوبی های اپ دیوار فروش محصولات نو و  دست دوم است. رابط کاربری ساده، داشتن انواع خدمات، فیلتر حرفه ای جستجو، پشتیبانی از شهرهای مختلف، قابلیت نردبان و فوری کردن برای آگهی های قدیمی، ثبت نام راحت با شماره موبایل از ویژگی های اپلیکیشن دیوار است. 

با طراحی اپلیکیشن آگهی می‌توانید یکی از رقبای اپ دیوار شوید. برای موفقیت در این راه نیازمند مشورت با افراد باتجربه در این زمینه هستید. ویستا یک شرکت نرم افزاری در تهران است که سابقه خوبی در زمینه طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار دارد. مشاوره رایگان، یکسال پشتیبانی رایگان، کدنویسی با استفاده از تکنولوژی بروز، داشتن تیمی حرفه ای و طراحی منحصر به فرد از ویژگی های طراحی اپ ویستا است. این شرکت همچنین بهترین هزینه ساخت اپلیکیشن آگهی را نسبت به تمامی رقبا در سطح کشور دارد. قیمت ارائه شده متناسب با کیفیت اپلیکیشن ارائه شده است. امکان توسعه و تغییر اپلیکیشن هر زمانی که مشتری بخواهد میسر است.