سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

ساخت اپلیکیشن یکی از مهمترین فعالیت های امروزی محسوب می‌شود. برای ساخت اپلیکیشن نیاز دارید چند مرحله مهم را رعایت کنید. در ابتدای کار بهتر است ایده و یا مشکلی را پیدا کنید. اگر ایده دارید چه بهتر ولی اگر ندارید به دنبال یک مشکل بگردید. کارآفرینان موفق مشکلات را به گونه ای حل می کنند که تصورش را هم نمی کردیم. وقتی به اطراف خود نگاه می کنید، میبینید همه محصولات و خدماتی که استفاده می کنید همه برای حل یک مشکل ایجاد شده اند. شما می‌خواستید سریعتر از یک مکان به مکان دیگر بروید، ماشین گرفتید. شما می خواستید سریعتر از یک کشور به کشور دیگر بروید ، هواپیما گرفتید.
در مرحله دوم نیازمخاطب را شناسایی کنید. اعتبارسنجی اثبات می کند که تقاضایی برای برنامه شما وجود دارد. می توانید با استفاده از ابزار Google Keyword Planner ایده خود را تایید کنید.
در مرحله سوم جریان و ویژگی های اپ خود را مشخص کنید. اعتبار سنجی ایده برنامه شما به این معنی است که چیزی بدست آورده اید که افراد می خواهند از آن استفاده کنند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که جزئیات محصول خود را بر روی یک کاغذ قرار دهید. 
در مرحله چهارم ویژگی های غیر اصلی را حذف کنید. از سند جریان و ویژگی هایی که تهیه کرده اید، شروع به بررسی دقیق ویژگی هایی کنید که می توانید حذف کنید.
در مرحله پنجم یک طراح یا توسعه دهنده استخدام کنید. به دنبال یک شرکت توسعه دهنده باشید که دارای استعداد طراحی عالی و یک تیم توسعه دهنده خوب باشد.
شرکت ویستا یک شرکت باتجربه در زمینه ساخت اپلیکیشن است که تیمی مجرب و متخصص در این زمینه دارد. با مراجعه به لینک آبی رنگ میتوانید از تمامی جزییات ساخت اپ اگاه شده و حتی قیمت ساخت انواع اپلیکیشن ها از جمله قیمت اپلیکیشن فروشگاهی، قیمت اپلیکیشن دیوار، هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ و... را مشاهده کنید. میتوانید از مشاوره رایگان شرکت ویستا نیز استفاده کنید.