سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

طراحی اپلیکیشن ios و اندروید یکی از مسایل مهمی است که اکثر افراد خواه ناخواه با آن ارتباط دارند. زندگی با اپلیکیشن های تلفن های همراه بسیار آسان تر از قبل شده است. هرموقع نیازی به محصول یا خدمتی داریم به سراغ گوشی هایمان میرویم. در گذشته تعداد اپلیکیشن ها و خدمات آنها آنقدری نبود که در هنگام نیاز به کالا یا کاری به یاد گوشی هایمان بیوفتیم!

اما امروزه گوشی های اکثر ما، پر از اپلیکیشن هایی است که در برای انجام هرکاری به سراغ آنها میرویم. اگر نیازی به میوه، خوراکی یا غذا داشتیم اپلیکیشن های اسنپ فود و سایر اپلیکیشن های رستوران میرویم. اگر نیاز به تاکسی داشتیم بر روی اپلیکیشن های تاکسی آنلاین کلیک میکنیم، اگر یکی از وسایل منزلمان خراب شد به سراغ اپلیکیشن های خدماتی میرویم، اگر نیاز به خرید وسایل الکترونیکی، پوشاک و یا هر وسیله دیگر داشتیم اپلیکیشن های فروشگاهی را داریم!

تقریبا برای هر کاری اپلیکیشنی وجود دارد. یکی از اپلیکیشن های مهمی که امروزه استفاده زیادی از آن میشود و کاربرد بسیاری در زندگی همه مردم دارد اپلیکیشن باربری و یا حمل بار است. اپلیکیشن های حمل بار مانند الوپیک، اوبار، بارکو، زینگ از نمونه اپلیکیشن های باربری است. اگر شما هم میخواهید سهمی از این بازار داشته باشید میتوانید اقدام به طراحی اپلیکیشن باربری کنید. امروزه صنعت حمل و نقل به سرعت در حال رشد است. با طراحی اپلیکیشن حمل و نقل میتوانید به سود زیادی دست پیدا کنید.

مزایای طراحی اپلیکیشن باربری عبارتند از: بهینه سازی زمان تحویل کالا، درآمد بیشتر با جذب مشتریان بیشتر، دیجیتالی کردن تمامی فرایندهای کاری، پیگیری وضعیت دقیق راننده و کالا. امروزه اکثر شرکت ها میدانند که برای افزایش سود و رسیدن به درآمد عالی باید به سمت دیجیتالی کردن خدمات خود بروند. ساخت اپلیکیشن حمل و نقل یک بازار بالقوه برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی است تا بتوان از حداکثر بهره وری فناوری اطلاعات استفاده کرد.