سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

طراحی اپ خدماتی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها در میان اکثر اقشار جامعه شده است. زیرا دسته از از مردم که خدماتی را برای عرضه به مردم دارند به دنبال طراحی اپلیکیشن خدماتی میگردند و دسته ای دیگر به دنبال استفاده از خدمات هستند. از انجایی که تعداد خدمات قابل ارائه به نسبت گذشته چندین برابر شده و همچنین شرکت های استارتاپی به دنبال ارائه راهکارهای جدید برای ساده کردن امور زندگی با استفاده از خدمات آنلاین و اپلیکیشن ها هستند اپلیکیشنهای خدماتی جز پرکاربردترین اپلیکیشن ها در میان همه اپلیکیشن های موبایل محسوب میشود.

اپلیکیشن های خدماتی بسیار زیادی در حال حاضر وجود دارد که خدمات متنوعی را ارائه میدهند. از اپلیکیشن های شناخته شده تر میتوان به اپلیکیشن خدماتی دویو، اپلیکیشن خدماتی استادکار، اپلیکشن خدماتی اسپارد، اپلیکیشن خدماتی آچاره، اپلیکیشن خدماتی سنجاق و اپلیکیشن خدماتی الوپیک اشاره کرد. هر کدام از این اپلیکیشن ها خدمات متنوعی را ارائه میدهند که در از بعضی از خدمات مشابه هستند.

اپلیکیشن های فوق هر کدام خدمات خاصی را ارائه میدهند. مثلا خدمات اپلیکیشن اسپارد را میتوان قالیشویی، نظافت، مبل‌شویی، باغبانی، پرده شویی، نقاشی ساختمان، سرویس کارواش، سرویس اسباب کشی و ... نام برد. همچنین خدمات منزل، نظافتی، فنی و ساختمانی، تعمیر لوازم، خدمات خرید منزل، برگزاری مراسمات تولد،نگهداری از سالمندان، خدمات برق ساختمان، خدمات پرستاری، تدریس خصوصی، تشریفات و پذیرایی، آرایشگری، خدمات حیوانات خانگی و… از نمونه فعالیت های اپلیکیشن دویو است.

اگر خدماتی برای ارائه دارید مطمینا طراحی اپلیکیشن خدماتی میتواند برای شما بسیار سوداور باشد. برای سفارش اپلیکیشن خدماتی میتوانید به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. یکی از شرکت های شناخته شده در این زمینه شرکت ویستا است که در زمینه طراحی اپلیکیشن و سایت بسیار شناخته شده است و احتمالا اگر هرنوع طراحی اپلیکیشن را سرچ کرده باشید با نام این شرکت مواجه شده اید. این شرکت شما را برای داشتن یک اپلیکیشن خدماتی خوب راهنمایی خواهد کرد. خوب است بدانید مشاوره با کارشناسان کاملا رایگان است. از مزایای این شرکت میتوان به استفاده از کدنویسی بروز، امکان توسعه در سالهای بعد، تیمی جوان و کاربلد، یکسال پشتیبانی رایگان، قابل اجرا بودن اپلیکیشن در هردو پلتفرم اندروید و iosو... اشاره کرد. برای ساخت اپلیکیشن میتوانید با شماره 02188551470 تماس بگیرید.