سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

امروزه با استفاده زیاد کاربران از اپلیکیشن های موبایل و اپلیکیشن ها ضرورت طراحی اپلیکیشن به امری ضروری تبدیل شده است. تقریبا همه افراد روزانه کارهای روزمره خود را با اپلیکیشن ها انجام میدهند. برای سفارش غذا از اپلیکیشن های مشابه اسنپ فود یا اپلیکیشن های رستوران استفاده میکنند. بجای رفتن به سوپر مارکت از اپلیکیشن های سفارش اسنپ مارکت استفاده میکنند. حتی برای خرید پوشاک و لوازم منزل از اپلیکیشن های آنلاین استفاده میکنند که ازین طریق میتوانند اجناس زیادی را ببینند و آنها را باهم مقایسه کنند. یکی از خوبی اپلیکیشن های آنلاین مقایسه اجناس و اقلام متنوع است که مشتری را راحت تر برای رسیدن به کالای مورد نظر خود کمک میکند. طراحی اپلیکیشن ها به زودی سهم بسیار بزرگتری از فعالیت های روزمره را دربرمی گیرند. 

دیگر این روزا کمتر کسی برای جابجایی به آژانس های تلفنی زنگ میزند و درخواست ماشین میکند بجای آن از اپلیکیشن های تاکسی یاب مانند طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ استفاده میکنند. دلیل استفاده از اپلیکیشن هایی همچون اسنپ، تپسی و... راحتی و سریعتر بودن و همچنین به صرفه تر بودن هزینه تاکسی نسبت به آژانس است. طراحی اپ تاکسی میتواند در مقیاس کشور هم فعالیت کرده و خیلی سریع رشد کند. این اپلیکیشن برای همه افراد قابل استفاده میباشد. حتی کسانی که گوشی تلفن همراه ندارند میتوانند ازین امکانات استفاده کنند. بدین صورت که شخص دیگری که این اپ را در گوشی خود دارد میتواند برای خانواده، اقوام، دوست یا هرکسی دیگر درخواست تاکسی آنلاین دهد. 

طراحی اپلیکیشن از مزایای بسیار زیادی نسبت به طراحی سایت برخوردار است زیرا آمارها نشان داده که تعداد کاربران گوشی های تلفن همراه نسبت به کاربران سایت بسیار بیشتر است و دسترسی به آنها بسیار راحت تر و سریعتر است. طراحی اپلیکیشن اندروید باعث اعتبار و محبوبیت برند شما شده و با اینکار راحت تر میتوانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. 

با یکبار طراحی اپلیکیشن میتوانید همواره با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط رایگان برقرار کنید. برای مثال با ارسال نوتیفیکیشن میتوانید آنها را از تخفیف ها و یا خبرهای جدید خود باخبر کنید. با طراحی اپلیکیشن میتوانید زودتر به موفقیت دست یابید. با طراحی اپلیکیشن تاکسی میتوانید رقیب بزرگی برای اپلیکیشن های اسنپ و تپسی و... باشید. مثلا با اضافه کردن ویژگی های جدید میتوانید محبوبیت خود را دوچندان کنید. برای مثال میتوانید طراحی اپ تاکسی را در شهرهایی آغاز کنید که هنوز این امکان برای آنها وجود ندارد. 

با خلاقیت و ایجاد روشهای جدید میتوانید اپلیکیشن خود را به محبوبیت برسانید. باید درک درستی از نیازهای مشتریان داشته باشید. میتوانید آنها در کافه بازار، پلی استور یا شبکه های اجتماعی معرفی کرده و با بازاریابی خوب و به موقع مشتریان را از خدمات خود آگاه کنید. برای طراحی اپلیکیشن باید به شرکت هایی اعتماد کنید که تجربه کافی در این زمینه داشته باشند و مشتری را با صداقت کامل راهنمایی کنند. برای ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ ابتدا هدف و نیاز خود را به صورت دقیق مشخص کنید. بدون دانستن هدف نمیتوانید موفق شوید و احتمال اینکه پروژه با شکست مواجه شود زیاد است. سپس با یک شرکت طراحی اپلیکیشن معتبر مشورت کرده و بعد از آن شرکت یک نمونه اولیه از اپلیکیشن مورد نظر شما برای شما ایجاد میکند و شما میتوانید هر نوع تغییری میخواهید در آن اعمال کنید. بعد از تایید مشتری، نوبت به برنامه نویسی پروژه مورد نظر میرسد. که بعد از طراحی اپلیکیشن به صورت کامل، شرکت طراحی اپلیکیشن، اپلیکیشن شما را به صورت کامل به شما تحویل میدهد.