سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

امروزه ساخت اپلیکیشن موبایل یکی از الزامی ترین کارها برای رونق همه کسب و کارهاست. با افزایش کاربران تلفن های همراه و استقبال و علاقه مردم به تکنولوژی و دنیای اینترنت، یکی از مهمترین کارها برای سرمایه گذاری برای طراحی اپ اندروید است. آمارها نشان میدهد که حدود 76 درصد از مردم جهان از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند و 24 درصد نیز از سیستم عامل ios استفاده میکنند. اگر بتوانید یک اپلیکیشن یا سایت برای خود داشته باشید می‌توانید ماهانه درامد بسیار خوب و قابل قبولی از طریق آن کسب کنید. کافی است به پر در آمد ترین شرکت های جهان نگاهی بیاندازید که نشان میدهد سرمایه گذاری در دنیای تکنولوژی یکی از بهترین کار های ممکن برای کسب درامد میباشد.

باز هم نگاهی به آمارها می اندازیم. حدود 91 درصد از مردم جهان گوشی تلفن همراه دارند که حدود70 درصد از آنها از گوشی هوشمند دارند.  این نشان دهندهمیدهد یک اپلیکیشن موفق میتواند یک سرمایه گذاری عالی برای آینده باشد. با ساخت اپلیکیشن میتوانید بسیاری از افراد را مجاب کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. برخی از مزایای ساخت اپلیکیشن را در زیر ذکر میکنیم:

  • محبوبیت برند کسب و کاری شما
  • فروش محصولات در اپلیکیشن
  • ارتباط مستقیم با مشتریان
  • تبلیغات حرفه ای
  • درآمد قابل توجه
  • صرفه جویی در زمان و هزینه

برای ساخت اپلیکیشن یا باید خودتان سر از کدنویسی و برنامه نویسی درآورید و در این زمینه بسیار حرفه ای باشید و یا آن را به یک فرد خبره بسپارید. اگر بپرسید به چه زبانی باید مسلط باشید خب نمیتوان یک جواب برای این سوال داشت. زبان های مختلفی برای ساخت اپلیکیشن وجود دارد. از نمونه های آن میتوان به پایتون، جاوا، سی شارپ، پی اچ پی و جاوا اسکریپت اشاره کرد. میتوانید هر زبانی را برای ساخت اپلیکیشن انتخاب کنید. ولی باید در ان زبان بسیار خبره و حرفه ای باشید. پس بر روی زبان مورد علاقه خود بسیار تمرکز کنید و بر آن مسلط شوید. 

علاقه نیز شرط مهمی است. برای شروع ساخت اپلیکیشن به اینکار علاقه زیادی داشته باشید چون ممکن است مسایل و مشکلات زیادی به وجود بیاید که در صورتی که به اینکار علاقه نداشته باشید شما را در میان راه خسته میکند. ممکن است بعد از طراحی اپلیکیشن باگ هایی در اپلیکیشن مشاهده شود که در صورتی که خبره نباشید نتوانید از عهده آن برایید. 

اگر چندان علاقه ای به اینکار ندارید و میخواهید یک اپلیکیشن حرفه ای داشته باشید آن را به شرکت ساخت اپ حرفه ای بسپارید. برای این موضوع به چند نکته توجه کنید. شرکت طراحی اپلیکیشن باید خصوصیاتی را داشته باشد که قابل اعتماد باشد. اول از همه سابقه است. یک شرکت معتبر دارای سابقه چند ساله است. مشاهده نمونه کارها به شما کمک زیادی میکند. قبل از بستن قرارداد با تیم طراح یا رییس بخش به طور دقیق صحبت کنید. پشتیبانی پس از فروش نیز از مسایل بسیار مهم است که یک شرکت معتبر طراحی اپلیکیشن باید داشته باشد. ازدیگر مسایل مهم قیمت مناسب ساخت اپلیکیشن است. هزینه طراحی اپلیکیشن حرفه ای باید متناسب با کیفیت اپلیکیشن باشد.

ما در دنیایی هستیم که هر چه پیش به سوی جلو میرویم تکنولوژی نیز مهم تر و حیاتی تر میشود و هر کس با تکنولوژی بیشتر همراه شود میتواند بهتر با محیط پیرامونش کنار بیاید.