سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

نظر

تمامی افراد در طی روز از اپلیکیشن های موبایل استفاده می کنند. تقریبا میتوان گفت با اپلیکیشن های موبایل میتوان بسیاری از کارهای روزمره را انجام داد. استفاده زیاد از تلفن های همراه باعث شده افراد زیادی به فکر طراحی اپلیکیشن بیوفتند. قبلا طراحی اپلیکیشن موبایل برای امور خاصی انجام می شد مثلا بانک ها برای خدمات غیر حضوری خود اقدام به طراحی اپلیکیشن می کردند. اما امروزه تمامی کسب و کارها نیاز به طراحی اپلیکیشن برای توسعه کسب وکار خود دارند.

در صورتی که فقط به صورت حضوری و مانند سابق تجارت خود را ادامه دهید بسیاری از مشتریان خود را از دست می دهید. چون امروزه اکثر مشتریان، افراد آنلاین هستند که از تلفن های همراه برای فعالیت های خود استفاده می کنند. مثلا مردم برای خرید پوشاک به صورت حضوری میتوانند به یک محله و نهایتا چند مغازه بروند تا بعد از صرف زمان و هزینه زیاد بتوانند کالای مورد نظر خود را خرید کنند. اما اکثر افراد امروزه از سایت ها و اپلیکیشن های موبایل برای خرید محصولات خود استفاده میکنند که این امر را با چند کلیک و بدون هزینه رفت و امد و بدون صرف زمان زیاد انجام می دهند.

یکی از مواردی که امروزه مردم زیاد با آن سروکار دارند تاکسی آنلاین است. با تاکسی آنلاین میتوانید در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر خود برسید. در هر مکانی که هستید با مشخص کردن مبدا و مقصد میتوانید هزینه مسیر مورد نظر را مشاهده کرده و در صورت تایید منتظر خودروی مورد نظر باشید. اپلیکیشن تاکسی مزایای زیادی دارد از جمله اینکه دیگر نیازی نیست برای رفتن به یک مقصد ماشین شخصی خود را بیرون برده و از هزینه های اضافی مانند بنزین، طرح ترافیک، استهلاک، هزینه های احتمالی مانند تصادف و... جلوگیری می کنید. حتی در بسیاری از اوقات هزینه تاکسی آنلاین بسیار کمتر از آژانس های تلفنی یا بردن ماشین های شخصی است.

با طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین می توانید رقیب قدرتمندی برای رقبای فعلی مانند اسنپ یا تپسی باشید. قبل از طراحی اپلیکیشن فکر کنید و مزایای و معایب این اپلیکیشن ها را تحلیل کنید تا بتوانید اپلیکیشنی طراحی کنید تا در هر صورت بهتر از اپلیکیشن های فوق باشد و مشتریان بیشتری را جذب کند. ساخت اپلیکیشن موبایل میتواند کسب و کار شما را توسعه دهد و برای شما درامد بسیاری به همراه داشته باشد. قبل از طراحی اپلیکیشن با افراد باتجربه و دلسوز مشورت کنید تا سریعتر بتوانید در هدف خود پیشرفت کنید.