سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

 طراحی اپلیکیشن جز پرطرفدار ترین حوزه ها میان کسب و کارهاست. زیرا با افزایش بسیار زیاد تعداد استفاده کنندگان از اینترنت و کاربران موبایلی اپلیکیشن ها جز جدایی ناپذیر زندگی افراد شده اند. داشتن یک اپلیکیشن مجزا و منحصر به فرد برای هر کسب و کاری ضروری است. با پیشرفت تکنولوژی روش های قدیمی به زودی منسوخ خواهند شد و جایشان را به کسب و کارهای جدیدتر با تکنولوژی جدیدتر خواهند داد. ارزش برند کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن موبایل افزایش خواهد یافت.

یکی از اپلیکیشن هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد طراحی اپلیکیشن خدماتی است. طراحی اپلیکیشن خدماتی برای هر کسب و کاری که خدماتی را ارایه میدهد مهم و لازم است. زیرا یکی از پرکاربردترین اپ ها در زمینه خدماتی است. هرکسب و کاری میتواند با طراحی اپ خدماتی تجارت خود را آنلاین کند. با ارتباط دایم و رایگان با مشتریان میتوانید آنها را از مشتریان همیشگی خود کنید. مزایای داشتن اپلیکیشن بر کسی پوشیده نیست. مواردی که در بالا گفته شد نیز از مزایای ساخت اپلیکیشن موبایل است. آچاره، دویو و الوپیک تعدادی از اپلیکیشن های خدماتی هستند که در چندسال اخیر به محبوبیت زیادی رسیده اند.

به طور کلی میتوان گفت مزایای داشتن یک اپلیکیشن خدماتی به صورت زیر است: صرفه جویی در هزینه و زمان، افزایش اعتبار برند، افزایش مشتریان وفادار و همیشگی، داشتن پشتیبانی رایگان و دایمی با مشتری، امکان معرفی برند به کل کشور، خدمات 24 ساعته به مشتریان، افزایش قابل توجه درامد. طراحی اپلیکیشن خدماتی شامل موارد زیادی است که نمیتوان تمامی آنها را شمرد. اما تعدادی از آنها را میتوانیم در ادامه ذکر کنیم: اپلیکیشن خدمات خودرو، اپلیکیشن خدمات خشکشویی، اپلیکیشن خدمات کامپیوتری، اپلیکیشن خدمات بیمه، خدمات حمل و نقل، خدمات برقکاری، خدمات سرمایش و گرمایش، خدمات نصب و تعمیر لوازم خانگی، خدمات زیبایی و... تعدادی از نمونه های طراحی اپلیکیشن خدماتی هستند..

از موضوعات مهم دیگر در طراحی اپ امنیت اپلیکیشن است که موضوع بسیار حساس و مهمی است. مشتریان تمایل دارند اطلاعاتشان به صورت محرمانه در اپلیکیشن باقی بماند. توجه به این مورد باعث افزایش اعتبار شما نزد مشتریان میشود. ساخت اپلیکیشن موبایل میتواند کسب و کار شما را نسبت به سایر رقبا متمایز کند.  در حالت کلی اپلیکیشن موبایل بستری را برای شما فراهم میکند که به طور دایم بتوانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید.