سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

اصفهان یکی از شهرهای بزرگی است که نیاز زیادی به طراحی اپلیکیشن در زمینه های کاری مختلف دارد. این روزها برای موفق شدن در زمینه کاری خود باید فکر جدید کنید و رقبایتان را تحلیل کنید تا از بازار عقب نمانید. طراحی اپلیکیشن در اصفهان شامل حوزه های مختلفی است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین یا طراحی اپلکیشن شبیه اسنپ در اصفهان که بتواند خدمات باکیفیت تری را نسبت به اپلیکیشن های مشابه (مانند اسنپ و تپسی) ارائه دهد.
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی که شامل زمینه های مختلفی از جمله فروش محصولات خانگی، فروش محصولات برقی، فروش فرش، لوستر، لوازم چوبی، لباس و پوشاک، کتاب، لوازم آرایشی و بهداشتی و تمامی مواردی که به صورت فیزیکی و الکترونیکی قابل فروش هستند. در حالت کلی میتوانید برای فروش محصولاتتان و معرفی خدماتتان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی انجام دهید و کسب و کار خود را آنلاین کرده و ازین طریق سود زیادی را کسب کنید.

طراحی اپلیکیشن رستوران وسفارش غذا که یکی دیگر از اپلیکیشن های پرطرفدار در شهرهای بزرگ است. اگر صاحب رستوران هستید یا میخواهید طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود داشته باشید میتوانید برای طراحی اپ رستوران اقدام کنید. البته بهتر است قبل از طراحی اپلیکیشن رقبا را بسنجید و نیازها و هدف های خود را مشخص کنید تا با چشم باز به سمت هدف بروید و به موفقیت برسید.
طراحی اپ شبیه دیوار، طراحی اپ شبیه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن پزشکی، طراحی اپلیکیشن شبیه خدماتی، طراحی اپلیکیشن بیمه، طراحی اپلیکیشن املاک و بسیاری دیگر از جمله نمونه های طراحی اپلیکیشن در اصفهان است.

طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان را میتوانید به یکی از شرکت های معتبر در این زمینه واگذار کنید. ویستا یک شرکت طراحی اپ حرفه ای در این زمینه است که سالها رتبه برتر را در کشور دارد. ویژگی هایی که این شرکت را نسب به شرکت های دیگر متمایز میکند مشاوره کاملا رایگان، پشتیبانی اپلیکیشن تا یکسال، قیمت های مناسب و به صرفه، کد نویسی حرفه ای و امن، کیفیت اپلیکیشن، طراحی رابط کاربری لذت بخش، داشتن تیم حرفه ای و اجرا شدن اپلیکیشن ها در دو سیستم عامل اندروید و ios است.