سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در تمامی عرصه ها و در دسترس بودن کامپیوتر و گوشی های همراه منجر به تغییر شیوه های های تدریس، آموزش و یادگیری در چند سال اخیر شده است. طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی تنها نمونه ای از این تغییرات بنیادی می باشد که در مدتی کوتاه جای خود را در عرصه آموزش پیدا کرده و امروزه از محبوب ترین و پیشرفته ترین روش های تبادل علم در دنیای مجازی به حساب می آیند.

مزایای طراحی اپلیکیشن آموزش آنلاین

  • •    ارزانتر بودن آموزش آنلاین نسبت به آموزش حضوری

آموزش آنلاین به یک روش محبوب برای دانش آموزان در هر سنی تبدیل شده تا تقریباً بتوانند هر موضوعی را تنها با اتصال به اینترنت و ثبت نام در اپلیکیشن آموزشی مورد نظر بیاموزند. این کار را می توان در خانه با داشتن یک گوشی همراه در هر مکانی انجام داد که معمولاً ارزانتر از آموزش سنتی و حضوری می باشد. به همین دلیل با طراحی وب سایت یا طراحی اپ موبایل می توان آموزش را در اختیار طیف وسیعی از افراد جامعه قرار داد.

  • •    امکان انتخاب دوره های دلخواه در اپلیکیشن آموزش آنلاین

با ساخت اپلیکیشن آموزش آنلاین این امکان را برای دانشجویان ایجاد می کنید تا به دوره ها و مطالب دلخواه و جذاب به طور دائم دسترسی داشته باشند. این امکان انتخاب باعث افزایش علاقه کاربران به اپلیکیشن آموزش آنلاین و استفاده از امکانات آن به طور مدوام می شود.

  • •    افزایش درآمدزایی با ساخت اپلیکیشن آموزش آنلاین

یکی از مزایای بیشمار ساخت اپلیکیشن اموزش آنلاین، افزایش درآمد معلمان و اساتیدی می باشد که به صورت مجازی دوره های آموزشی را در اختیار کاربران قرار می دهند. با این روش مدرسان می توانند به راحتی با کار از خانه و طبق یک برنامه ریزی مناسب، توانایی درآمدزایی خود را افزایش دهند.

هوشمند سازی روند آموزش و یادگیری با اپلیکیشن آموزش آنلاین

مشاهده روزمه و سوابق اساتید توسط کاربران، برگزاری دوره های آموزش مجازی، اطلاع رسانی دوره ها، برگزاری آزمون های مجازی، مدیریت اطلاعات و محتوا، فروش محصولات آموزشی، ارائه پشتیبانی آنلاین و غیره تنها نمونه ای از پتانسیل و امکانات موجود در اپ های آموزش آنلاین است.

  • •    امکان برگزاری وبینار در اپلیکیشن آموزش آنلاین

برگزاری سمینارهای و کنفرانس های آنلاین یا وبینار، یکی از پتانسیل های جذاب طراحی اپلیکیشن آموزش آنلاین می باشد. با طراحی این امکان در اپلیکیشن آموزشی تعداد زیادی از کاربران می توانند در یک کلاس و سمینار مجازی شرکت کرده و به پرسش و پاسخ با اساتید بپردازند. به عنوان مثال نرم افزار Zoom یکی از معروفترین پلتفرم های برگزاری وبینار در دنیا می باشد. 

شرکت نرم افزاری ویستا یکی از شرکت های معتبر در تهران است که جمعی از متخصصان در زمینه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت را دارد. قیمت طراحی اپلیکیشن اموزشی یکی از بهترین قیمت ها در میان رقبای طراحی اپلیکیشن است که می‌توانید با مراجعه به سایت ویستا و یا تماس با شماره 02188551470 از تمامی جزییات اگاهی یابید.