سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

امروزه طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار یا شیپور یکی از حوزه های پردرامد در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید است. از ویژگی هایی که باعث محبوبیت این اپلیکیشن ها شده میتوان به سادگی استفاده و رایگان بودن درج اگهی اشاره کرد. به دلیل ویژگی های خوبی که این برنامه ها دارند و همچنین آشنایی افراد با اینگونه اپلیکیشن ها، طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار یکی از بهترین راهکارهای برای کسب درامد است. این گونه اپلیکیشن ها باعث تعامل مستقیم افراد با یکدیگر شده است. فروشنده آگهی رایگان کالا را با جزییات و عکس در اپلیکیشن منتشر کرده و فروشنده با جستجوی کالای مورد نظر خود، از بین صدها آگهی، روی کالای انتخابی انتخابی خود کلیک کرده و تمامی جزییات و عکس ها و شماره تماس فروشنده را مشاهده میکند.

این سادگی استفاده از اپلیکیشن مزایای بسیاری دارد. از جمله اینکه هر کسی از هر قشری میتواند از اپلیکیشن استفاده کند. همچنین با این امکان، هرکسی کالاهای زیادی را در سایت برای فروش قرار می دهد. بدین ترتیب یک کالا در رنج قیمتی متفاوتی قابل خرید است. رقابتی شدن قیمت ها، یکی از ویژگی های بسیار مثبت اپلیکیشن های دیوار و شیپور و ... شده است. اینگونه برای خرید یک کالا قیمت های جذابی را میتوانید مشاهده کنید.

امکاناتی که طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار باید داشته باشد شامل محدودیت تعداد آگهی در روز، نیاز به تایید ادمین قبل از انتشار آگهی، جلوگیری از منتشر شدن آگهی های تکراری، امکان ویرایش کردن آگهی ها، پشتیبانی از شهرهای مختلف، امکان تفکیک آگهی بر اساس شهر، دسته بندی های مختلف و تمامی امکانات اپلیکیشن دیوار میباشد.